Proč si vybrat právě náš Screen Zip
Na trhu je již řada konkurenčních výrobků a někdy je obtížné se v nabídce orientovat. Zvláště pak zhodnotit poměr kvality a ceny, jinak řečeno, proč je někdo levnější a někdo dražší? A co za tu dražší cenu od Vás dostanu navíc? Tak se na to pojďme podívat.
Naše komponenty, ze kterých svislé markýzy vyrábíme, pochází od renomované hliníkářské skupiny z Holandska AVZ - Aluminum Verkoop Zuid. Shodou okolností sídlí v městečku Best, právě naproti Baťovy továrny a mini-baťova městečka.
A ano, my zipy vyrábíme – na zakázku, na milimetr, s letitou zkušeností a odborností.
Naše realizace boční marýzy Screen ZIP
Potahy svařujeme na svařovacím stroji přímo u nás ve výrobě. A svařujeme i pro jiné dodavatele screenových rolet. V tomto oboru jsme tedy skutečně jednička.
Kazeta, vodící kolejnice i zátěžový profil jsou z extrudovaného hliníku. Extruze je proces, ve kterém dochází k protlačování materiálu přes matrici. Podle účelu použití může extruze probíhat za různých podmínek z hlediska teploty, tlaku atd.; pro každý účel se používá jiný druh extrudéru.
Matrice jsou velice drahé, a proto jen vyspělé, finančně stabilní firmy dnes mohou vlastnit matrice a lisovat profily. Zde je záruka, že extrudované profily z Holandska pochází z dobrého zdroje a kvalitativně jsou na nejvyšší úrovni na trhu.
Výhody našeho systému jako takového
- Revizní klapa kastlíku pro kontrolu a výměnu motoru, potahu či jiných dílů, a to jak pro klasický zip montovaný na zeď či do ostění, tak i pro zipy pod omítku.
- Revizní lišta na vodící kolejnici, která umožňuje rozebrání výrobku, aniž by se musel demontovat celý výrobek, například pro výměnu potahu. Vše je rychlé a snadné, bez poškození oken či omítky.
- Napnutí látky do stran je provedeno pomocí plastového vodítka a neoprenových pružných stripů. Nepoužíváme plast, který časem tvrdne a žloutne (UV záření a povětrnostní vlivy) a tím potah nemá možnost dilatace do stran.
- Kastlíky a kolejnice jsou celohliníkové o minimální tloušťce 1,5mm s přidaným perforováním, aby nedocházelo k průhybu a profil držel tvar.
- Kotvení kolejnic a kastlíku je provedené neviditelným spojem – vše je zakryté revizními profily. Esteticky pak působí naše výrobky elegantně a nerušivě.
- Zátěžové profily jsou navrženy tak, aby hmotnost, která působí na látku, byla min. 1,6-1,8kg/bm. Tím je potah vizuálně vypnutý a nedochází k jeho špatnému návinu.
- Na válci jsou na obou koncích speciální prolisy, které zaručují dokonalé uložení zipu na krajích potahu a zabraňují jak poškození zipu, tak i krabacení potahu.
Ještě váháte? Zeptejte se nás na víc. A při přemýšlení se podívejte na naše realizace. Jsme tady pro Vás.. už více než 25 let.